Duyurular
Webcanavari.Net 2oo9 Jingle Videosu Gülmek :)



0 Üye ve 1 Ziyaretçi Konuyu İncelemekte. Aşağı İn :)
Sayfa 1 2
Konu: Unayse_55 Fobileri  (Okunma Sayısı: 2269 Kere Okundu.)
« : Ağustos 27, 2009, 10:32:48 ÖÖ »

karTaLiCe_55
*
Üye No : 28534
Yaş : 26
Nerden : Kocaeli
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 39
Mesaj Sayısı : 766
Karizma = 5120


ben köpeklerden korkuyom ama hepsinde degil ya söyle kocaman oluyolarya ya ondan.
böceklerden daha dogrusu hayvanlardan trırsıyom vay.
birinin beni yanlıs anlamasından cok korktugum için sözlerime cok dikkat ederim
gedikododudan nefret ederim onun için biir hakkında kişisel yorum yapmam
biri bana baktıgı sulanıp laf atmasından cok korkarım.bi kere sırf bunun için yanlız dısarı fazla cıkmam
yani yolda giderken hep önüme bakarım biri yanlsı anlayıp umutlanır diye korkarım
hayatımdakı deger verdigim insanları kırkanmak korkarım
bide ben feci cekilde hayalperestim ama arkadaslar bnmki hattinde fazla ama biliyonuzmu bazen gercekten defalarca hayal ettigim şeyler gercek oluyo Şaşkınım.
kontursuzlukten bu görüşme gerceklestirilemiyo demesinden nefret ederim.bide en kısa sürede kontür yükleyin diyolar sankı biz olsa yükelmicez  Gülmek :)

ve hassas bi bünyem vardır alerjilerimi sayım
domates, çikolata  Ağlicam. ,yumurta , güneş, sigara dumanı, tozlu ortamlar, şampuanlar (dalin hariç  Nanik-Nanik :P  ) bunları biraz kaçirim gözlerim kıp kırmızı hem kabarcık oluyom
allah düşmanıma vermesin

işte ben böyle bişi yim bak baran abi bunda bas belası olcak bi kız fobielri yok gördünmü ? Hehehe

Sevmiy0rum Ben kenDimi sevmem öyLe herkesin sevdiği ŞeyLeri xp

Biri  Mavi Kıyametı DurdursuN'' xD
WeBCaNaVaRi Botu

Bu Site Mükemmel :)

*****

Çevrimİçi Çevrimİçi

Mesajlar: 222.162


View Profile
Re: Unayse_55 Fobileri
« Posted on: Ekim 27, 2020, 02:52:13 ÖÖ »

 
      Üye Olunuz.!
Merhaba Ziyaretçi. Öncelikle Sitemize Hoş Geldiniz. Ben WeBCaNaVaRi Botu Olarak, Siteden Daha Fazla Yararlanmanız İçin Üye Olmanızı ŞİDDETLE Öneririm. Unutmayın ki; Üyelik Ücretsizdir. :)

Giriş Yap.  Kayıt Ol.
Anahtar Kelimeler: Unayse_55 Fobileri e-book, Unayse_55 Fobileri programı, Unayse_55 Fobileri oyunları, Unayse_55 Fobileri e-kitap, Unayse_55 Fobileri download, Unayse_55 Fobileri hikayeleri, Unayse_55 Fobileri resimleri, Unayse_55 Fobileri haberleri, Unayse_55 Fobileri yükle, Unayse_55 Fobileri videosu, Unayse_55 Fobileri şarkı sözleri, Unayse_55 Fobileri msn, Unayse_55 Fobileri hileleri, Unayse_55 Fobileri scripti, Unayse_55 Fobileri filmi, Unayse_55 Fobileri ödevleri, Unayse_55 Fobileri yemek tarifleri, Unayse_55 Fobileri driverları, Unayse_55 Fobileri smf, Unayse_55 Fobileri gsm
Yanıtla #1
« : Ekim 17, 2009, 05:27:56 ÖS »

[B]a[R]a[N]
*
Üye No : 4
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 5682
Mesaj Sayısı : 27.706
Karizma = 62854


biri bana baktıgı sulanıp laf atmasından cok korkarım

Niye Korkuyorsun'ki Güzelim, Dönüp Güzel 1 Laf Söyleyemiyormusun. Nanik-Nanik :P

İstek & Öneri ve Şikayetlerinizi: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
Adresine İletebiliriniz.


Bayanlara: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
www.kadincaforum.net

Yemek Tarifi: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
www.gulsahinmutfagi.com

Webcanavari FaceBook: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
www.facebook.com/pages/WeBCaNaVaRiNeT/113802538652033
Yanıtla #2
« : Ekim 17, 2009, 05:51:10 ÖS »

Furkan
*
Üye No : 3437
Yaş : 25
Nerden : Tokat
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 6751
Mesaj Sayısı : 10.938
Karizma = 15567


ben köpeklerden korkuyom ama hepsinde degil ya söyle kocaman oluyolarya ya ondan.

Sen onlara birşey yapmayınca,onlarda sana birşey yapmıyor merak etme (:
Yanıtla #3
« : Ekim 18, 2009, 04:09:45 ÖS »
Avatar Yok

Mavi_Kiyamet
*
Üye No : 26505
Nerden : Yurt Dışı
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 12252
Mesaj Sayısı : 47.787
Karizma = 55162


biri bana baktıgı sulanıp laf atmasından cok korkarım.bi kere sırf bunun için yanlız dısarı fazla cıkmam
canim sende laf at bana ters bakan oldumu öyle bir bakarimki deliye dönerler resmen + küfür Öldüm Gülmekten.
alerjilerinde baya cokmus seker Gülmek :) bitanesin sen aysem

İstek & Öneri ve Şikayetlerinizi: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
Adresine İletebiliriniz.
Yanıtla #4
« : Ekim 19, 2009, 11:13:05 ÖÖ »

KumraLım
*
Üye No : 8462
Yaş : 28
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 1146
Mesaj Sayısı : 13.452
Karizma = 17239


Alerjilerininde Maşallahı Var. Zuhahaha Teşekkürler. (:
Yanıtla #5
« : Ekim 19, 2009, 01:16:00 ÖS »

karTaLiCe_55
*
Üye No : 28534
Yaş : 26
Nerden : Kocaeli
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 39
Mesaj Sayısı : 766
Karizma = 5120


korkuyon ne bilim baran abi Ağlıyorum.
 alerjim çoktur ya Nanik-Nanik :P
Yanıtla #6
« : Ekim 27, 2009, 08:17:21 ÖS »
Avatar Yok

rizely_-_
*
Üye No : 29888
Nerden : Rize
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 7
Mesaj Sayısı : 1.578
Karizma = 44


ben köpeklerden korkuyom ama hepsinde degil ya söyle kocaman oluyolarya ya ondan.

Sen onlara birşey yapmayınca,onlarda sana birşey yapmıyor merak etme (:

ÖyLe deme, Bi ara ablamla `black rose` ile Zuhahaha  markete giderken bişey yapmaz sandık. Bi havladı Zuhahaha Ne yapacağımızı şaşırdık eve geldiğimizde 1er pardak su içi verdik Zuhahaha

unayse_55 Sende kork canım Zuhahaha
Yanıtla #7
« : Ekim 27, 2009, 08:56:25 ÖS »

karTaLiCe_55
*
Üye No : 28534
Yaş : 26
Nerden : Kocaeli
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 39
Mesaj Sayısı : 766
Karizma = 5120


korkım ha Zuhahaha
Yanıtla #8
« : Ekim 28, 2009, 02:07:21 ÖÖ »
Avatar Yok

Mavi_Kiyamet
*
Üye No : 26505
Nerden : Yurt Dışı
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 12252
Mesaj Sayısı : 47.787
Karizma = 55162


korkım ha Zuhahaha
aman aman cok dikkat et kendine aysem Gülmek :)
Yanıtla #9
« : Ekim 28, 2009, 03:07:50 ÖS »

karTaLiCe_55
*
Üye No : 28534
Yaş : 26
Nerden : Kocaeli
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 39
Mesaj Sayısı : 766
Karizma = 5120


tmm balım ederim:)
Sayfa 1 2
Yukarı Çık :)
Gitmek istediğiniz yer:  


Benzer Konular
Konu Başlığı Başlatan Yanıtlar Görüntü Son Mesaj
Unayse_55 - Nickler -
MSN & ICQ Messenger
karTaLiCe_55 7 1437 Son Mesaj Eylül 04, 2009, 10:48:05 ÖÖ
Gönderen : Salvatore
Emre'nin Fobileri :d
Üye Fobileri
AnseLmo 7 1670 Son Mesaj Aralık 11, 2011, 02:18:20 ÖS
Gönderen : Mavi_Kiyamet
Beyzanur'un Fobileri :)
Üye Fobileri
Elysa Cornelia. 6 1828 Son Mesaj Temmuz 27, 2012, 01:00:59 ÖÖ
Gönderen : Elysa Cornelia.
Vajinismus Hastalarının Sık Rastlanan Fobileri
Kadın Hastalıkları
Honey_Face 0 433 Son Mesaj Ocak 14, 2013, 01:35:58 ÖS
Gönderen : Honey_Face
Fobiler Ve Fobileri Aşmaya Calışmak
Ruh Sağlığı
Asortik Hatun 0 542 Son Mesaj Ocak 21, 2013, 03:36:38 ÖS
Gönderen : Asortik Hatun


Theme: WeBCaNaVaRi 2011 Copyright © 2011 Simple Machines SiteMap | Arşiv | Wap | İmode | Konular