Duyurular
27.10.2007 yılında kurduğumuz webcanavari.net Bugün itibariyle 12. yaşına girmiş bulunmaktadır. Bu uzun süre zarfında desteklerini esirgemeyen eski / yeni ve mevcutta bulunan yönetim kadromuza, saygıdeğer üyelerimize teşekkür ederiz.

0 Üye ve 1 Ziyaretçi Konuyu İncelemekte. Aşağı İn :)
Sayfa 1 2 3 4
Konu: Falcı Cem Xd  (Okunma Sayısı: 8215 Kere Okundu.)
« : Ağustos 30, 2009, 04:50:38 ÖS »
Avatar Yok

*GeLinCiKk
*
Üye No : 2580
Yaş : Yok
Nerden : Rize
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 1966
Mesaj Sayısı : 12.263
Karizma = 28326


Evet Arkadaslar Büyücü Melıkeden sonra FaLcı Cem’le Karsı Karsıyayız xD sitemizin Deger[siz xP]li admınLerınden xxRuzqaRxx NickLi Cem Arkadasımız Bana FaL baktırdıgını söyLedi [Bkz. Alttakı resim xd ] Çıkarken Konu Yattı fln demişti Kendisi HatırLattı Valla yoksa ben Acmazdım böle bi konu ama Cemcim SaygıLar xD Haa Bu arada Nickinde Kurstayım Yazıyoya faL kursundaymıs Fal bakmayı öğrenıyomus Konusmanın devamında Uygun fiyata FaL Bakacagını İfade etti İlgiLenen ArkadasLara DuyruLur xD [Gamze xD ]


WeBCaNaVaRi Botu

Bu Site Mükemmel :)

*****

Çevrimİçi Çevrimİçi

Mesajlar: 222.152


View Profile
Re: Falcı Cem Xd
« Posted on: Ocak 28, 2020, 10:06:34 ÖS »

 
      Üye Olunuz.!
Merhaba Ziyaretçi. Öncelikle Sitemize Hoş Geldiniz. Ben WeBCaNaVaRi Botu Olarak, Siteden Daha Fazla Yararlanmanız İçin Üye Olmanızı ŞİDDETLE Öneririm. Unutmayın ki; Üyelik Ücretsizdir. :)

Giriş Yap.  Kayıt Ol.
Anahtar Kelimeler: Falcı Cem Xd e-book, Falcı Cem Xd programı, Falcı Cem Xd oyunları, Falcı Cem Xd e-kitap, Falcı Cem Xd download, Falcı Cem Xd hikayeleri, Falcı Cem Xd resimleri, Falcı Cem Xd haberleri, Falcı Cem Xd yükle, Falcı Cem Xd videosu, Falcı Cem Xd şarkı sözleri, Falcı Cem Xd msn, Falcı Cem Xd hileleri, Falcı Cem Xd scripti, Falcı Cem Xd filmi, Falcı Cem Xd ödevleri, Falcı Cem Xd yemek tarifleri, Falcı Cem Xd driverları, Falcı Cem Xd smf, Falcı Cem Xd gsm
Yanıtla #1
« : Ağustos 30, 2009, 04:52:15 ÖS »

-LoSS AnGeL-
*
Üye No : 12693
Nerden : Tekirdağ
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 5276
Mesaj Sayısı : 23.371
Karizma = 45516


valla bende anlamadım kurstayım dio çenesi düşüo kursta sanırım Zuhahaha vay be abi ne kadara bakıon Nanik-Nanik :P

Diğer Sitelerimizi Ziyaret Ettiniz mi.?

Bayanlara: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
www.kadincaforum.net

4EverRAP: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
www.rapcanavari.net

4EverROCK: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
www.rockcanavari.net

Twilight Saga FAN: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
www.twilightturkiye.com

FlashOyun: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
www.flashoyuncu.net
Yanıtla #2
« : Ağustos 30, 2009, 04:53:34 ÖS »
Avatar Yok

yalnısslık
Üye No : 0
Nerden :
Konu Sayısı : 754
Mesaj Sayısı :
Karizma = 0

Hahaha Ceem xD Öldüm Gülmekten. Puhahaha Neler Yapıyosun Sen Böle Yaa Zuhahaha Öldüm Gülmekten. Kırıldım Resmen Zuhahaha Tuba Gerçekleri Gösterdiğin İçin Sanada Teşekkürler Öldüm Gülmekten. hahaha Öldüm Gülmekten. Hehehehe
Yanıtla #3
« : Ağustos 30, 2009, 04:58:18 ÖS »
Avatar Yok

Mavi_Kiyamet
*
Üye No : 26505
Nerden : Yurt Dışı
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 12252
Mesaj Sayısı : 47.788
Karizma = 55161


Banada Fal Baksin Zuhahaha Sağ ol. Tubacim Sayende Ögrendik Komikti Cidden Öldüm Gülmekten.
« Son Düzenleme: Ağustos 30, 2009, 04:58:50 ÖS Gönderen : Mavi_Kiyamet »

İstek & Öneri ve Şikayetlerinizi: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
Adresine İletebiliriniz.
Yanıtla #4
« : Ağustos 30, 2009, 05:04:07 ÖS »

xxRuzqaRxx
*
Üye No : 2
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 1920
Mesaj Sayısı : 13.556
Karizma = 56


Öncelikle Ben Fal Bakmıyorum Baktırıyorum Zuhahaha Dün Annemin Arkadasları Geldi Gece Oturduk Ünivden Fln Konustuk Sonra ANnem Kahve Yaptı İcimden Geldi Dedim ABla Fal Bakarmısın BAna Gülmek :) Baktı tmm dedi x) Sonra Baktı Sağolsun Gülmek :) Buseyle Barışıcaksın FLn Dedi Zuhahaha Ben Ondan Sonrasını Pek dinlemedim zaten Zuhahaha İnş Cıkar Ne Diim x) Ayrıca FAl Baktırmaya Karşı Değilim Pek İnanmam Ama İyi Oluyo Moral Veriyo xD

Siz ne derseniz deyin Ne yaparsanız yapın ben dimdik duruyorum ~ Arkamdan vurun, aldatın, hakaret edin, isterseniz zamanla yerle bir edin Ama ben hepinzle baş edicek kadar `GÜÇLÜYÜM ! Sanal alem oyun aleminiz ,
İlahi sizler ;
Aileniz kreşe göndereceği yere ,Sizi sanal aleme salmış !
Şimdi hepiniz yerle birsiniz ama ayakta olan benim - Kaçınız gerçekten oturup dinlediniz ki içimdeki beni ?
Size göre kişilk değil, dişilik önemli değilmi ~
UMRUMDA BİLE DEĞİLSİNİZ ~
SİZ KİMSİNİZ Kİ TAKICAM SİZİ ?
Verdiğiniz değer kadar huzur veririm size .
Yanıtla #5
« : Ağustos 30, 2009, 05:05:53 ÖS »
Avatar Yok

*GeLinCiKk
*
Üye No : 2580
Yaş : Yok
Nerden : Rize
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 1966
Mesaj Sayısı : 12.263
Karizma = 28326


hadı Bea Kıvırma faL baktırmaya Karsı degilsinde Gayet normal bişide yukarda nie siteden 1'i duysa Rezil olurm gibi bi cümle kurdun hı.? bakıyosun İşte İnkar etme xD

ayrıca Arkadaslar görevim Her Daim xd
Yanıtla #6
« : Ağustos 30, 2009, 05:06:14 ÖS »
Avatar Yok

yalnısslık
Üye No : 0
Nerden :
Konu Sayısı : 754
Mesaj Sayısı :
Karizma = 0

Abla Biliyormus Demek ki Halini Zuhahaha Saka 1Yana Barışmanızı Cidden Çok İsterim Bea Gülmek :)
Yanıtla #7
« : Ağustos 30, 2009, 05:08:24 ÖS »

xxRuzqaRxx
*
Üye No : 2
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 1920
Mesaj Sayısı : 13.556
Karizma = 56


hadı Bea Kıvırma faL baktırmaya Karsı degilsinde Gayet normal bişide yukarda nie siteden 1'i duysa Rezil olurm gibi bi cümle kurdun hı.? bakıyosun İşte İnkar etme xD

ayrıca Arkadaslar görevim Her Daim xd

canım fal baktırdığım duyulursa demiştim ben x) ayrıca o 1i'de buseydi cünkü oda cok baktırıyodu birazcık dalga geciyodum Zuhahaha şimdi o bunu okursa offf düşünesi bile kötü xD hem ayrıca ufak 1 dipnot veriim sen bittin Zuhahaha

Abla Biliyormus Demek ki Halini Zuhahaha Saka 1Yana Barışmanızı Cidden Çok İsterim Bea Gülmek :)

bencede biliyo Zuhahaha
Yanıtla #8
« : Ağustos 30, 2009, 05:09:55 ÖS »
Avatar Yok

Mavi_Kiyamet
*
Üye No : 26505
Nerden : Yurt Dışı
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 12252
Mesaj Sayısı : 47.788
Karizma = 55161


Abla Biliyormus Demek ki Halini Zuhahaha Saka 1Yana Barışmanızı Cidden Çok İsterim Bea Gülmek :)
Aynen Valla Bende çok Isterim Barismalarini.. Herkes Dua Etsin Gülmek :)
Yanıtla #9
« : Ağustos 30, 2009, 05:10:56 ÖS »
Avatar Yok

yalnısslık
Üye No : 0
Nerden :
Konu Sayısı : 754
Mesaj Sayısı :
Karizma = 0

Abla Biliyormus Demek ki Halini Zuhahaha Saka 1Yana Barışmanızı Cidden Çok İsterim Bea Gülmek :)
Aynen Valla Bende çok Isterim Barismalarini.. Herkes Dua Etsin Gülmek :)

Ben Etmiyim Daha Kötü Olur Ağlıyorum. İstediğim Şeyler Pek Yolunda Gitmez Benim Ağlıyorum.
Sayfa 1 2 3 4
Yukarı Çık :)
Gitmek istediğiniz yer:  


Benzer Konular
Konu Başlığı Başlatan Yanıtlar Görüntü Son Mesaj
Falcı
Korku Odası
FeMoX 5 1821 Son Mesaj Haziran 07, 2009, 03:51:21 ÖS
Gönderen : Sairfilmenam
Falcı
Şiir Köşesi
kFi 0 558 Son Mesaj Ağustos 04, 2008, 09:35:20 ÖS
Gönderen : kFi
Falcı
Korku Odası
[MasaL] 6 1658 Son Mesaj Ağustos 30, 2010, 10:03:40 ÖS
Gönderen : Kırmızı_sheytan
Falcı « 1 2 »
D - E - F
_OnLyMaN_ 16 2417 Son Mesaj Mayıs 24, 2014, 01:55:28 ÖS
Gönderen : FurkanAltnsk
Bileğinizdeki Falcı Predicatables
Bilim - Teknoloji ve Bilim Adamları
sanane_61 0 410 Son Mesaj Mart 05, 2014, 12:37:39 ÖS
Gönderen : sanane_61


Theme: WeBCaNaVaRi 2011 Copyright © 2011 Simple Machines SiteMap | Arşiv | Wap | İmode | Konular