Duyurular
27.10.2007 yılında kurduğumuz webcanavari.net Bugün itibariyle 12. yaşına girmiş bulunmaktadır. Bu uzun süre zarfında desteklerini esirgemeyen eski / yeni ve mevcutta bulunan yönetim kadromuza, saygıdeğer üyelerimize teşekkür ederiz.

0 Üye ve 1 Ziyaretçi Konuyu İncelemekte. Aşağı İn :)
Sayfa 1 2
Konu: Trabzon'luyu Anlamak...!!!  (Okunma Sayısı: 1963 Kere Okundu.)
« : Temmuz 01, 2009, 04:14:42 ÖS »

SeytaN
*
Üye No : 15897
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 798
Mesaj Sayısı : 4.021
Karizma = 5218


HayKırıyoRuzz....!

Size Hiç, İçinizden Birisi KandırıLdı Diye...

KatiL,Acımasız,Piskopat...DeniLdimi?

HaLkımızın Ürettigi Bir Oyuna,MiLyonLar öNünde 'Serseri Oyunu' DeniLdimi...

Bir KursunLa MiLyon Defa VuruLmak Nedir? BiLirmisiniz...?

Biz öLüm Acısı Nedir Cok Ama Cok İyi BiLiyoruz...

Sadece Ve Sadece...

Önçe VATAN Diyoruz...!









Hanki Birimiz TÜRK'üz Dedi..



Her MahaLLesinde Bir Sehitin Yattığı Bu ToprakLarda...



KırıLdıkmı ? ASLA!!!

Kızdıkmı ? ASLA!!!

Ucunda 'VATAN' Var...

Her Karıs Topragına An Ve An Yine öLürüz...Hiiiç düsünmeden...

Sadece Ve Sadece BiLin Yeter DostLar...

Bir KursunLa MiLyon Kere VuruLmak Naymis Sizde BiLin...

Üzerimize OyunLar OynayanLar...

Sizde BiLin...Haddinizi BiLin!!!

BeLki BüküLdü Boynumuz,Korkudan DeiL Ha Saygıdan Bügün...

Ama BüküLmedi BiLegimiz VATAN SevdasıyLa Bir Tek Gün...




Sonsuza Tek Hep BirLikde...

Ermenisi Kürdü,Lazı.Çerkezi..Hep BirLikde NE MUTLU TÜRKÜM Diyene...











Umarım Begenirsiniz Ben Yapargen Cok DuyguLandım....SaygıLarımLa  ( SeytaN )


« Son Düzenleme: Temmuz 01, 2009, 04:17:25 ÖS Gönderen : SeytaN »

Haklısın sende anne bi kız bulamadın de Bu takım birşey vermesede Karşılıksız sevdim ben sonunu düşünmeden Bizi ancak ayırır kefen ** Şampiyonluk gelmiyor varsın gelmesin ulan Vazgeçemem senin aşkından Değil 25 sene bir ömür bile geçse Senin varlığın yeter bize TRABZON !
WeBCaNaVaRi Botu

Bu Site Mükemmel :)

*****

Çevrimİçi Çevrimİçi

Mesajlar: 222.144


View Profile
Re: Trabzon'luyu Anlamak...!!!
« Posted on: Kasım 15, 2019, 01:00:21 ÖS »

 
      Üye Olunuz.!
Merhaba Ziyaretçi. Öncelikle Sitemize Hoş Geldiniz. Ben WeBCaNaVaRi Botu Olarak, Siteden Daha Fazla Yararlanmanız İçin Üye Olmanızı ŞİDDETLE Öneririm. Unutmayın ki; Üyelik Ücretsizdir. :)

Giriş Yap.  Kayıt Ol.
Anahtar Kelimeler: Trabzon'luyu Anlamak...!!! e-book, Trabzon'luyu Anlamak...!!! programı, Trabzon'luyu Anlamak...!!! oyunları, Trabzon'luyu Anlamak...!!! e-kitap, Trabzon'luyu Anlamak...!!! download, Trabzon'luyu Anlamak...!!! hikayeleri, Trabzon'luyu Anlamak...!!! resimleri, Trabzon'luyu Anlamak...!!! haberleri, Trabzon'luyu Anlamak...!!! yükle, Trabzon'luyu Anlamak...!!! videosu, Trabzon'luyu Anlamak...!!! şarkı sözleri, Trabzon'luyu Anlamak...!!! msn, Trabzon'luyu Anlamak...!!! hileleri, Trabzon'luyu Anlamak...!!! scripti, Trabzon'luyu Anlamak...!!! filmi, Trabzon'luyu Anlamak...!!! ödevleri, Trabzon'luyu Anlamak...!!! yemek tarifleri, Trabzon'luyu Anlamak...!!! driverları, Trabzon'luyu Anlamak...!!! smf, Trabzon'luyu Anlamak...!!! gsm
Yanıtla #1
« : Temmuz 01, 2009, 05:59:37 ÖS »

labonde
*
Üye No : 18132
Nerden : Trabzon
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 296
Mesaj Sayısı : 5.248
Karizma = 5229


bende bı trabzonlu olarak cok gurur duydum senle emegıne saglık cok guzel olmus..=)

Bu gönlüm gönlüm senindir
Çekinme bebeğim beni sevindir
Bak bu yürek sevgilim
Bir ömür geçsede yine esirin
İster öldür ister güldür bebeğim
İnanki değişmez bende sevgin

Sen henüz açmamış bir çiçeksin
İçinde bir meltem sıcak bir nefessin
Dinle bize birbirimiz lazım
Hadi gül gülümse benim çeşminazım...
Yanıtla #2
« : Temmuz 01, 2009, 06:00:50 ÖS »

SeytaN
*
Üye No : 15897
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 798
Mesaj Sayısı : 4.021
Karizma = 5218


bende bı trabzonlu olarak cok gurur duydum senle emegıne saglık cok guzel olmus..=)

Begendigine Sevindim.....
Yanıtla #3
« : Temmuz 01, 2009, 06:07:04 ÖS »
Avatar Yok

By.TuRuT
*
Üye No : 773
Nerden : Rize
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 19239
Mesaj Sayısı : 48.229
Karizma = 65203


Cok Süper 1 Sayfa Olmuş Sinan Abi , Emeğine Sağlık.

İstek & Öneri ve Şikayetlerinizi: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
Adresine İletebiliriniz.
Yanıtla #4
« : Temmuz 01, 2009, 06:07:46 ÖS »

SeytaN
*
Üye No : 15897
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 798
Mesaj Sayısı : 4.021
Karizma = 5218


Cok Süper 1 Sayfa Olmuş Sinan Abi , Emeğine Sağlık.

Eyw KArdesim Sağol. xD
Yanıtla #5
« : Temmuz 01, 2009, 06:07:51 ÖS »

xxRuzqaRxx
*
Üye No : 2
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 1920
Mesaj Sayısı : 13.556
Karizma = 56


süper 1 konu olmus kardeşim tüylerim diken diken oldu ya Ağlıyorum. ama son resim herşeyi acıklıyo VATAN SANA CANIM FEDA.

Siz ne derseniz deyin Ne yaparsanız yapın ben dimdik duruyorum ~ Arkamdan vurun, aldatın, hakaret edin, isterseniz zamanla yerle bir edin Ama ben hepinzle baş edicek kadar `GÜÇLÜYÜM ! Sanal alem oyun aleminiz ,
İlahi sizler ;
Aileniz kreşe göndereceği yere ,Sizi sanal aleme salmış !
Şimdi hepiniz yerle birsiniz ama ayakta olan benim - Kaçınız gerçekten oturup dinlediniz ki içimdeki beni ?
Size göre kişilk değil, dişilik önemli değilmi ~
UMRUMDA BİLE DEĞİLSİNİZ ~
SİZ KİMSİNİZ Kİ TAKICAM SİZİ ?
Verdiğiniz değer kadar huzur veririm size .
Yanıtla #6
« : Temmuz 01, 2009, 06:14:23 ÖS »

SeytaN
*
Üye No : 15897
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 798
Mesaj Sayısı : 4.021
Karizma = 5218


süper 1 konu olmus kardeşim tüylerim diken diken oldu ya Ağlıyorum. ama son resim herşeyi acıklıyo VATAN SANA CANIM FEDA.

Aynen KArdesim Bugun Trabzonun üzerine oyunlar oynayanlar yarın baska bi sehir için aynısını yapıcaklar bunları önlemek için elimizden geleni yapalım...
Yanıtla #7
« : Temmuz 01, 2009, 07:09:53 ÖS »

DeLy
*
Üye No : 15758
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 488
Mesaj Sayısı : 12.581
Karizma = 9


Çok GüzeL Bir Sayfa OLmuş Gerçekten Çok DuyguLandım Bende Ağlıyorum. [+Rep]

Forum, Mp3, Program, Film, Webcanavari, Makale, Eğitim, Video, Resim, Upload, SMF, Vb, MyBb, Html, Visual Basic, Karikatür, Komik Resimler, Haberler, Güncel, Destek, İsimden Adres Bul, Seo, WebMaster, İstanbul, İzmir, Ankara, Oyun, Download, Counter Strike, Knight Online, İndir, Ceza, Sago, Ayben, Kolera, Pit10, ŞanıŞer, Memleket, Google, Yahoo, Bing, FaceBook, Sohbet, Radyo, Arkadaşlık, HitOfDevil, English Boards, Döviz Kuru, NoteBook Driver, RapCanavari, RockCanavari, Mp3Canavari, Face, Netlog, Sugar.
Yanıtla #8
« : Temmuz 01, 2009, 07:10:40 ÖS »

SeytaN
*
Üye No : 15897
Yaş : 29
Nerden : İstanbul
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 798
Mesaj Sayısı : 4.021
Karizma = 5218


Çok GüzeL Bir Sayfa OLmuş Gerçekten Çok DuyguLandım Bende Ağlıyorum. [+Rep]

teşekkürler Gamze xD
Yanıtla #9
« : Temmuz 01, 2009, 09:19:11 ÖS »
Avatar Yok

*GeLinCiKk
*
Üye No : 2580
Yaş : Yok
Nerden : Rize
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 1966
Mesaj Sayısı : 12.263
Karizma = 28326


Gerçekten Güzel bi konu olmus Sinan ellerine sağlık..duyarsız kalmak kesınlıkle mumkun degil..Teşekkürler. Sayfa için
Sayfa 1 2
Yukarı Çık :)
Gitmek istediğiniz yer:  



Theme: WeBCaNaVaRi 2011 Copyright © 2011 Simple Machines SiteMap | Arşiv | Wap | İmode | Konular