Duyurular
Uzun süredir sunucu kaynaklı yaşanan problemlerden ötürü özür dileriz. Yeni sunucu'ya geçiş yaptık ve artık sorunsuz olarak yayın hayatına tekrar başlamış bulunmaktayız. Problem ve Sorunlarınız için SaviorAngel adlı Adminimize P.M ile ulaşabilirsiniz.

  Mesajları Göster
Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 ... 1097
1  .::| Board Genel |::. / Tebrikler & Kutlamalar. / Ynt: 2014 Ygs : Mart 23, 2014, 11:19:20 ÖS
Bugün girdim ve çıktım Allah'ın izniyle . Sayısalcı değilim , okulumda direk geçiş olduğu için pek önemsemedim sınavı , çalışmadım . Ama Türkçe ve Sosyal gayet iyi geldi bana , sorular basitti birkaç istisna hariç . Gerçekten düzenli bir çalışma ile başarılamayacak şey değil . Allah , herkese hayırlısını nasip etsin inşallah .
2  .::|~ ♠ Eğlence ♠ ~|::. / Sohbet Edelim. / Ynt: Dünya'nın En Uzun Topic'i : Mart 19, 2014, 11:03:22 ÖS
Selam , iyi akşamlar arkadaşlar Gülmek :)
3  .::|~ ⱷ Üye Tanışma & Kaynaşma ⱷ ~|::. / Tanışalım Kaynaşalım. / Ynt: Slm : Mart 15, 2014, 02:04:50 ÖS
Merhaba , hoşgeldiniz . Keyifli forumlar Gülmek :)
4  .::|~ ♠ Eğlence ♠ ~|::. / Sohbet Edelim. / Ynt: Dünya'nın En Uzun Topic'i : Mart 14, 2014, 12:44:33 ÖS
Selam arkadaşlar günaydın

Aleyküm Selam , günaydın .
5  .::|~ ♠ Eğlence ♠ ~|::. / Sohbet Edelim. / Ynt: Dünya'nın En Uzun Topic'i : Mart 14, 2014, 12:06:19 ÖÖ
Sınav yeri açıklanana kadar heyecan hiç yoktu , şimdi daha girmeden heyecan bastı . Sınav zamanı işim zor Gülmek :)
6  .::|~ ♠ Eğlence ♠ ~|::. / Sohbet Edelim. / Ynt: Dünya'nın En Uzun Topic'i : Mart 13, 2014, 12:20:40 ÖÖ
Eyvallah , Hoşbuldum . Hayırlı akşamlar cümleten . Adım Furkan Gülmek :)
7  .::| Board Genel |::. / Nick Değiştirmek İstiyorum. / Ynt: Nick Değiştirmek Istiyorum : Mart 13, 2014, 12:15:16 ÖÖ
Hayırlı olsun yeni nick in Gülmek :)

Eyvallah Gülmek :)
8  .::|~ ♠ Eğlence ♠ ~|::. / Sohbet Edelim. / Ynt: Dünya'nın En Uzun Topic'i : Mart 13, 2014, 12:14:46 ÖÖ
Selamun Aleyküm .
9  .::| Board Genel |::. / Nick Değiştirmek İstiyorum. / Ynt: Nick Değiştirmek Istiyorum : Mart 10, 2014, 05:33:01 ÖS
Hayırlı Olsun Gülmek :)

Eyvallah , sağol Gülmek :)
10  .::|~ ♠ Eğlence ♠ ~|::. / Sohbet Edelim. / Ynt: Dünya'nın En Uzun Topic'i : Mart 08, 2014, 09:51:10 ÖS
Selamlar , kimler burada bi ses verin yahu ? Gülmek :)
Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 ... 1097


Theme: WeBCaNaVaRi 2011 Copyright © 2011 Simple Machines SiteMap | Arşiv | Wap | İmode | Konular