Duyurular
Webcanavari.Net 2oo9 Jingle Videosu Gülmek :)



0 Üye ve 1 Ziyaretçi Konuyu İncelemekte. Aşağı İn :)
Sayfa 1
Konu: Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı?  (Okunma Sayısı: 2190 Kere Okundu.)
« : Ağustos 20, 2011, 11:35:00 ÖS »
Avatar Yok

.[EzmaN].
*
Üye No : 28244
Nerden : Yurt Dışı
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 270
Mesaj Sayısı : 1.257
Karizma = 5029


Kıvanç ile Azra Ayrıldı Mı?

Kıvanç Tatlıtuğ, Kuzey Güney için saçlarını kestirdi.



Ünlü Oyuncu yeni imajıyla ilk kez önceki akşam Etiler'de objektife takıldı.

Aynı saatlerde Azra Akın ise Asmalımescid'te görüntülendi. Tescilli güzel "Kıvanç ile aşk hayatınız nasıl gidiyor?" sorusunu "Her şey çok iyi, keyfim yerinde. Yolu açık olsun" diyerek yanıtladı.

Akın'ın "Ayrıldınız mı" sorusuna yanıt vermeden evinin yolunu tutması kafaları karıştırdı.

Ancak Tatlıtuğ menajeri aracılığıyle ilişksinde herhangi bir sorun olmadığını belirtti.





..Bir şey kaybet olur mu?..
..Bir dost, bir sevgili, bir nefes, bir eşya..
..Ne olursa olsun, bir şeyi en az bir kez kaybet hayatında..
..Kaybet ki; sahip olmanın ne kadar güzel olduğunu anla..
WeBCaNaVaRi Botu

Bu Site Mükemmel :)

*****

Çevrimİçi Çevrimİçi

Mesajlar: 222.162


View Profile
Re: Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı?
« Posted on: Ekim 28, 2020, 07:30:02 ÖS »

 
      Üye Olunuz.!
Merhaba Ziyaretçi. Öncelikle Sitemize Hoş Geldiniz. Ben WeBCaNaVaRi Botu Olarak, Siteden Daha Fazla Yararlanmanız İçin Üye Olmanızı ŞİDDETLE Öneririm. Unutmayın ki; Üyelik Ücretsizdir. :)

Giriş Yap.  Kayıt Ol.
Anahtar Kelimeler: Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? e-book, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? programı, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? oyunları, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? e-kitap, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? download, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? hikayeleri, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? resimleri, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? haberleri, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? yükle, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? videosu, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? şarkı sözleri, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? msn, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? hileleri, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? scripti, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? filmi, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? ödevleri, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? yemek tarifleri, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? driverları, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? smf, Kıvanç Ile Azra Ayrıldı Mı? gsm
Yanıtla #1
« : Ağustos 20, 2011, 11:35:50 ÖS »
Avatar Yok

SPEED
*
Üye No : 73469
Yaş : Yok
Nerden : İzmir
Cinsiyet : Bay
Konu Sayısı : 17
Mesaj Sayısı : 1.665
Karizma = 2014


Aynen devam yani..

Cüneyt 'SPEED' Gülser

~ ►  ~Bαzeɴ çok özLersiɴ .
 Çok iɴsαɴ çıkαr kαrşıɴα kαLbiɴe qirmek için .
 Amα seɴ kαbuLLeɴemezsiɴ oɴLαrı .
 Çevreɴ ɴe kαdαr kαLαbαLıktα oLsα seɴ ' oɴu ' özLer γαLɴız kαLırsıɴ ve seɴ γαvαş γαvαş kαbuLLeɴir .
 Amα αsLα vαzqeçemezsin ' O 'ɴdαɴ ♥
 
  ◄~


Ağlicam.  Şeklimi Koyarım.  Bye Bye  Bravo  Hehehe  Zuhahaha  Öldüm Gülmekten.  Hehehehe  HopHopKop.  Nanik-Nanik :P
Yanıtla #2
« : Ağustos 23, 2011, 05:17:37 ÖS »
Avatar Yok

Mavi_Kiyamet
*
Üye No : 26505
Nerden : Yurt Dışı
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 12252
Mesaj Sayısı : 47.787
Karizma = 55162


hayirlisi ya Gülmek :) bi ayriliyorlar bi barisiyorlar anlamiyor insan =)

İstek & Öneri ve Şikayetlerinizi: WeBCaNaVaRi'na Üye Olmadan Link'leri ve Kod'ları Göremezsiniz.
Link'leri Görebilmek İçin. Üye Ol. veya Giriş Yap.
Adresine İletebiliriniz.
Yanıtla #3
« : Ağustos 23, 2011, 06:17:43 ÖS »

Honey_Face
*
Üye No : 1734
Nerden : Rize
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 7695
Mesaj Sayısı : 13.155
Karizma = 86622


hayirlisi ya Gülmek :) bi ayriliyorlar bi barisiyorlar anlamiyor insan =)
aynen ya  Gülmek :)

Zamanının Fenomeni.
Yanıtla #4
« : Eylül 15, 2011, 10:36:13 ÖS »

eku
*
Üye No : 25315
Yaş : 20
Nerden : Ankara
Cinsiyet : Bayan
Konu Sayısı : 188
Mesaj Sayısı : 747
Karizma = 9


hayirlisi ya Gülmek :) bi ayriliyorlar bi barisiyorlar anlamiyor insan =)
bu ünlülerin haytı hep aynı ne yaparsın

BOLLYWOOD (evet şuan hayatımı okuyorsunuz)
Sayfa 1
Yukarı Çık :)
Gitmek istediğiniz yer:  



Theme: WeBCaNaVaRi 2011 Copyright © 2011 Simple Machines SiteMap | Arşiv | Wap | İmode | Konular