Arşiv Anasayfa Münazara
Sayfalar: 12
Adolf Hitler Haklımıydı? By: [B][R][N] Date: June 01, 2010, 03:19:26 AM
Adolf Hitler Haklımıydı ?

Bence, Yahudiler Konusunda Sonuna Kadar Haklıydı!

Bir Sözü Var,

" Gün Gelecek, Öldürmediğim Her Yahudi İçin Bana Küfredeceksiniz! "

Adolf Hitler Kimdir ->
   
Tıklayınız.

Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: Mavi_Kiyamet Date: June 01, 2010, 04:09:46 AM
iyi oLan yahudiLer'de var Ağlıyorum. ama israiL'in yaptikLarindan doLayi yahudiLerden nefret etmeye basLadim onun için hakLiydi diyorum
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: StyLeLife[Rap] Date: June 29, 2010, 12:32:01 AM
Haklıymıs  ...
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: Musty* Date: July 04, 2010, 06:01:13 PM
Haklıydı (Y)
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: Azeri_Güzeli Date: July 08, 2010, 08:42:07 PM
Adolf hitler bir barda komutanıyla oturmaktadır .. Komutanıyla yahudi soykırımı hakkında konuşmaktadırlar , adolf hitler hiçbirşey olmayacağını savunur ama komutanın aklına bir türlü yatmaz .. sonra hitler yanındaki adama dönüp '' 1 milyon yahudi ve 1 bisikletçiyi öldüreceğim'' der .. Adam şaşkın bir şekilde bakıp '' 1 bisikletçiyi mi ? '' der ve hitler komutanına dönüp:
'' Sana 1 milyon yahudi'yi kimsenin umursamayacağını söylemiştim '' der ..
Gel gör ki şimdi 1 milyon yahudi filistinde neler yapıyor ...
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: [B][R][N] Date: July 12, 2010, 11:52:07 PM
: Azeri_Güzeli  July 08, 2010, 08:42:07 PM
Adolf hitler bir barda komutanıyla oturmaktadır .. Komutanıyla yahudi soykırımı hakkında konuşmaktadırlar , adolf hitler hiçbirşey olmayacağını savunur ama komutanın aklına bir türlü yatmaz .. sonra hitler yanındaki adama dönüp '' 1 milyon yahudi ve 1 bisikletçiyi öldüreceğim'' der .. Adam şaşkın bir şekilde bakıp '' 1 bisikletçiyi mi ? '' der ve hitler komutanına dönüp:
'' Sana 1 milyon yahudi'yi kimsenin umursamayacağını söylemiştim '' der ..
Gel gör ki şimdi 1 milyon yahudi filistinde neler yapıyor ...

İlk Defa Okuyorum, Güzel Söylemiş. Ne Yazık ki Dedikleride Çıktı, Kansız Şerefsiz'lerin Yaptıklarına Tanık Olmaktan Başka Bir Halt Yapan da YOK!
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: By.TuRuT Date: July 12, 2010, 11:53:59 PM
Haklıydı Adolf abi. Zuhahaha
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: Azeri_Güzeli Date: July 15, 2010, 07:26:54 PM
: [B][R][N]  July 12, 2010, 11:52:07 PM
Adolf hitler bir barda komutanıyla oturmaktadır .. Komutanıyla yahudi soykırımı hakkında konuşmaktadırlar , adolf hitler hiçbirşey olmayacağını savunur ama komutanın aklına bir türlü yatmaz .. sonra hitler yanındaki adama dönüp '' 1 milyon yahudi ve 1 bisikletçiyi öldüreceğim'' der .. Adam şaşkın bir şekilde bakıp '' 1 bisikletçiyi mi ? '' der ve hitler komutanına dönüp:
'' Sana 1 milyon yahudi'yi kimsenin umursamayacağını söylemiştim '' der ..
Gel gör ki şimdi 1 milyon yahudi filistinde neler yapıyor ...

İlk Defa Okuyorum, Güzel Söylemiş. Ne Yazık ki Dedikleride Çıktı, Kansız Şerefsiz'lerin Yaptıklarına Tanık Olmaktan Başka Bir Halt Yapan da YOK!

 ECDAT TARİH YAZMIŞ EVLAT OKUMAKTAN HABERSİZ !!!
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: Kırsızı_sheytan Date: August 30, 2010, 09:43:19 PM

Gün Gelecek, Öldürmediğim Her Yahudi İçin Bana Küfredeceksiniz! "


 haklı
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: @sen@ Date: April 23, 2011, 04:33:03 AM
Dünya siyasetinde ve ekonomisinde ne kadar söz hakları olduğunu düşünürsek çok haklı.
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: elze Date: May 23, 2011, 01:44:37 PM
küfür etmiyoruzda,haklıymış adam yaa...
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: drcn Date: July 19, 2011, 08:58:51 PM
İnsanları her hangi bir şekilde toplumlarına ya da dinlerine göre yargılamak doğru değil diye düşünüyorum. Yetiştiği ortam ve bu ortamdan aldığı temel öğretiler toplum kuralları insanı etkiler.  Nasıl ki biz biri milliyetimize ya da dinimize bir şey söylediğinde aslan kesiliyoruz buna benzer bir şey. İnsan her zaman yetiştiği çevreden etkileniyor. Hepimizin kimliğinde İslam yazıyor bu bizim tarafımızdan bilinçli verilmiş bir karar değil. Sadece üzerinde yaşadığımız ülkeden ve ailemizden dolayı bu dini alıyoruz ki din aileyle alakalı olmamalı. Din sadece insanın kendisiyle inandığı varlık arasındaki bir duygu. Buna kişinin kendisi karar vermekle birlikte kimsenin o kişinin hangi dine mensup olduğunu bilmesine gerek yok. Bunun ters geleceği insanlar olacaktır elbet ama öldürmediği her yahudi için ona küfretmeyeceğim. Başka dinlerden olupta bu dünyayı daha kötü bir yer haline getiren milyonlarca insan var. Masum bir çocuğu haberi olmadı şeylerden dolayı yakamazsınız. Masum bir çocuğu sadece ailesinin , kimbilir kaç kuşak önceden karar verilmiş şeylerden ötürü yakamazsınız, yok mu bu insanların aydınları, yok mu duyarlı insanlar? Elbet var. Günümüzde aldıkları şekilden bahsediyorsanız tamamen siyasi bir oluşum ki yinede toplumları kişiselleştirmemek gerekiyor. Toplumu bir bütün ya da tek bir varlık olarak düşünmek yanlış. Çoğu toplum bizim toplumumuzdaki gibi bir düşünsel yapıya sahip. Orada da her kafadan farklı sesler çıktığına eminim. Ki öyle olmasa bile bahsettiğimiz insan öldürmek. Bu gerçekten adaleti sağlayacak mı? Teraziye gereğinden fazla yüklenipte tarihin akışı değiştiğinde gerçekten inandığımız yararımıza şeyler olmayacak belki de belki bu sefer birbirirmizi öldüreceğiz . Adolf hitler haklı değildi. Onun izinden giden kimse de haklı olmadı. Birey kendi başınadır toplumuyla diniyle, siyasi düşünceleriyle yalnızdır. Yaptıklarından ve yapmadıklarından sorumludur. Yapamadıklarından söz hakkı olmayan olaylardan değil.
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: EmpaThy Date: July 19, 2011, 09:14:19 PM
Çok doğru yazmışsın yukardaki arkadaşım; genel oLarak fikirLerine kesinLikLe ve kesinLikle katıLıyorum.
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: umbraetalpha Date: July 21, 2011, 01:27:28 PM
ben de katılıyorum kesinlikle haksızdı burada insan öldürmekten bahsediyoruz. çocuklardan hatta bebeklerden bahsediyoruz. onları yakıp yıkmaktan bahsediyoruz ve hiçbir şey, hiçbir şey bunu haklı çıkarmaz eğer yahudilerden o kadar nefret ediyorsanız ve yaptıklar için onları yargılıyorsanız siz de onlar kadar zeki olun onlardan daha zeki olun çalışın ve onların yaptıklarına engel olun çünkü onları öldürdünüz diye kimse sizi haklı bulmaz, bulmamalı
Ynt: Adolf Hitler Haklımıydı? By: Rumeysa* Date: November 08, 2011, 01:09:23 PM
Sadece Yahudiler değil ki dünyadaki insanları katledenler. Soykırım yapmak asla çözüm olamaz.Çünkü kötülüğü yok etmek için şeytanı yok etmek gerekir. Şeytanı da yok edemeyeceğimize göre kendimizden uzak tutmalıyız. Onu da ancak iyilik yaparak kendimizden uzak tutabiliriz.

Yani İsrail'in yaptığı pislikliklere bakarak Hitler haklıydı diyemeyiz.Sırf Yahudi diye ya da Hiristiyan diye ya da Müslüman diye insan öldürülmesi doğru mudur? insanların fikirleri ya da inançlarından dolayı katletmek insancılca değil! Tabiki katledenler cezalandırılmalı ama masumlara zarar verilmemeli. Kürtlerin hepsinin Kürdistan'ı kurmak istediğini ve bu yüzden hepsinin öldürülmesini savunan arkadaşlarım var.Bu da çok büyük bir önyargı. Yahudiler konusu da buna benzer bir konudur bence.

SiteMap - İmode - Wap2