Arşiv Anasayfa Münazara
Sayfalar: 12
Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: [B][R][N] Date: November 13, 2009, 11:09:25 PM
Başlıktanda Anladığınız Gibi, Gelmiş & Geçmiş ve Geleceğin En ULU Önderi, Mustafa Kemal ATATÜRK Hayat'ta Olsa Ne Olurdu ? Seviyeli Şekilde, Tartışınız. Fikirlerinizi, Düşüncelerinizi Aktarınız.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: DeLy* Date: November 13, 2009, 11:14:40 PM
Herşey Çok Değişik Olurdu Bütün SorunLarımız Ortadan KaLkardı Bence. ToprakLarımız Parça Parça SatıLmazdı.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: By.TuRuT Date: November 13, 2009, 11:16:57 PM
Ben kac gündür bunu düşünüyorum acaba Atatürk yaşasaydı Pkk sorunu, Ermeni sorunu, acaba Avrupa birliğine girebilirmiydik, memleketin hali böyle mi olurdu diye bana göre Atatürk bügün yaşasaydı Pkk sorunu kesinlikle olmazdı cünkü Atatürk kat kat güclü orduları devirdi de 3 5 cabulcuyla mı başa cıkamıcakdı ve eğer Atatürk yaşasaydı İmralı'daki köpekde bügün yaşamıcakdı, Ermeni sorunu diye bi sorun olmazdı. Bügün tartışılan Demokratik acılım'da yapılmazdı, Atatürk yaşasaydı bügün Türkiye daha güclü bir devlet olurdu ^^
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: -LoSS AnGeL- Date: November 13, 2009, 11:18:45 PM
öncelikle vatanımız satılmazdı !
başımızda bunlar olmaz ve vatan hainleri elini kolunu sallayarak dolaşamazdı !
milletimiz daha bilinçli olurdu her yönden !
biz ve bizden sonrasıda daha rahat yaşardı..
keşke diyebiliyoruz sadece Ağlıyorum. Ağlıyorum.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: .SirMc.* Date: November 13, 2009, 11:21:01 PM
Eğer ATA ' mız hayatta olsaydı neler değişmezdiki ;

daha laik,daha gelişmiş,daha emin adimlarla ilerleyen,daha bagimsiz, daha kararli olurdu....
dahalar bitmez... o büyük bir zekaydi... bir ülkeyi neredeyse yoktan var edecek kadar büyük bir zeka...
şu an kendi ayaklarımız üstünde duran dışa bagımlı bir devlet olmazdık,ATA'mızın halkı bütünleştirici özelligi oldugu için kimse bizi ayıramazdı sol-sag kürt-türk diye bu kavramların isimleri dahi telafuz edilmezdi kısacası böyle
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: Mavi_Kiyamet Date: November 13, 2009, 11:21:39 PM
ne ile baslasamki satirlara bilemem bürsürü sey yazsamda az gelir yazarken bile gözlerim doLdu o herseydi önderimiz büyügümüz keske hayatta olsaydi en istedigim sey bu olurdu türkiye bu halde olmazdi eminim bu kadar aci cekiLmezdi en azindan ya Ağlıyorum. en keske dedigim sey en içten.. acilar kederler üzüntüler az oLurdu ya Ağlıyorum. ne yazikki yok suan hayatta Ağlıyorum. pkk'nin olmadigini düsünmek ne güzel ya Atatürk oLsaydi keske analar agLamazdi Ağlıyorum. bürsürü genc masum insanlar öLmezdi Ağlıyorum. off keske hayatta olsa.. Ağlıyorum.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: [B][R][N] Date: November 13, 2009, 11:29:50 PM
Avrupa Birliği Gibi Bir Birlik Olmaz, Olsada Kimse Tınlamaz. Türk Birliği Olurdu (:
Pkk Diye Bir İllet Oluşamazdı Bile!
Baş Örtü Sorunu Gibi Saçma Sapan Sorunlarla Uğraşıyor Olmazdık!
Dünya'nın En Güçlü Ülkesi Olurduk..
Kıbrıs ve Ege Adaları İl Olarak Varsayılır ve Türkiye'ye Bağlanırdı.
Ata'mız Hayat'ta Olsa, Devlet'i Satmak Ne Demek? Devlet'ten 1 Tl Kaçıramazdı Kimse!



* Ata'mız Hayat'ta Olsa, Her Zaman Yukarı Bakardı...
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: By.TuRuT Date: November 13, 2009, 11:37:54 PM
Vatanımız satılmazdı sözüne KESİNLİKLE katılmıyorum, böyle şeyler sölemeyelim lütfen.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: -LoSS AnGeL- Date: November 13, 2009, 11:40:15 PM
ülkemiz elden gidiyor yavaş yavaş sen katılma mehmet. ama gerçek bu..
Mustafa Kemal Atatürk yaşasaydı ülkemiz genişler insanların düşünceleride gelişirdi Göz Kırp.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: .SirMc.* Date: November 13, 2009, 11:42:55 PM
: By.TuRuT  November 13, 2009, 11:37:54 PM
Vatanımız satılmazdı sözüne KESİNLİKLE katılmıyorum, böyle şeyler sölemeyelim lütfen.

Ne kaldıki mehmet yer altı kaynakları satıldı bankalar satıldı ne Kaldı ?.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: By.TuRuT Date: November 13, 2009, 11:44:49 PM
: -LoSS AnGeL-  November 13, 2009, 11:40:15 PM
ülkemiz elden gidiyor yavaş yavaş sen katılma mehmet. ama gerçek bu..
Mustafa Kemal Atatürk yaşasaydı ülkemiz genişler insanların düşünceleride gelişirdi Göz Kırp.

Satılmadı ki özelleştirildi sadece ama haklısınız bir yerde tabi.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: [B][R][N] Date: November 13, 2009, 11:51:36 PM
: By.TuRuT  November 13, 2009, 11:44:49 PM
ülkemiz elden gidiyor yavaş yavaş sen katılma mehmet. ama gerçek bu..
Mustafa Kemal Atatürk yaşasaydı ülkemiz genişler insanların düşünceleride gelişirdi Göz Kırp.

Satılmadı ki özelleştirildi sadece ama haklısınız bir yerde tabi.

Bir Şeyi Satmak, Sadece Makbuz'la Olmuyor! Bugün Dersane'ye Biraz Geç Kaldım, Ders'i Bölmek İstemedim Diye Hep Gittiğimiz 1 Çaycı var. Oraya Gittim, 3 Tane Tinerci. Sabah'ın Köründe Tiner Çekiyor Sokak Ortasında. Geçen Sene'de Dersane'dekilerle Dövmüştük. Aradım Polis'i, Ekip Çağırdım. Gözümün Önünde Polis Geldi, Tinerciyle Sohbet Etti. Çekti Gitti. Herifler Yüzünden Millet Önünden Geçemiyor, Korkarak Yürüyor. Bunuda Görünce, Tekrar Aradım. Ağzıma Geleni Söyledim. Bana Polisin Verdiği Cevap:

* Bizim Dövmeye Yetkimiz Yok.

Bunun Üzerine,

* Zaten Dövün Demiyorum, Alın Götürün. Senin Anan Bacın Yok'mu? Bende Meydan'da Oturayım, Akşama Kadar Gelen Geçene Laf Atayım. Sonra Ekip Yollayın, Gelsin Muhabbet Etsin ve Çeksin Gitsin. Bumu Yani Mantığınız? Dedim.

* Ekip Yolluyorum Tekrar Dedi.

* 10 Dk Kadar Bekledim ve Yunus Geldi. Onlar Götürdü.

Not: Yazmadığım, Söylediğim Ağır Şeylerde Vardı. Arasında İlk Gelen Ekip Otosunun Plakasını Aldığımı ve Şikayet Ediceğimide Söyledim, Bunun Üzerine Yunus'lar Geldi ve Götürdü..

En Basit Örneği, Polisimize Bakın! Sokak'ta Tiner Çeken Şerefsiz'lere Göz Yumuyor, Millet'in Anasına Bacısına Laf Atan .......... İnsan'larla Sohbet Ediyor Ve Bizim Şehitlerimiz, Bu insan'lar İçin Canını Ortaya Koyuyor. Bu Satılmak Değil'de Ne? Ben Polis'lere Artık, Devletini Sevdiği İçin O Mesleği Tercih Etti Değil'de, Para'sı İçin Yapıyor! Gözüyle Bakıyorum.. [ Tabi Hepsini Kapsamıyorum, Canını Ortaya Koyan, Devleti & Milleti İçin Ölümü Göze Alan Mert, Cesur, Bir Ömür Unutulmicak Polis'lerimizde Var.. ] Ata'mız Olsaydı, Yukarıda Anlattığım Olayı Bugün Yaşadım. Böyle Polislerimiz Olamazdı! Cebindeki Para'ya Değil, Halkın Huzuruna Bakardı..
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: a.lives Date: November 14, 2009, 01:04:31 AM
Ülkeyi satmaya kimse cesaret edemezdi , acik acik serefsizlik yapilamazdi , birileri bi yerlerden davul zurnayla inemez hatta oralara zaten cikamazlardi. Kadinlar kadin erkekler erkek gibi yasardi Avrupa birligine girmek icin birilerine yalakalik yapmazdik kendi sartlarimizi koyar isinize gelirse derdik , bebek katillerini yasatmaz ibreti alem icin yakardik , dinimizi politikaya alet ettirmezdi gercek özgürlük olurdu öyle milletin anladigi dilden orani burani acma özgürlügü degil ahlak özgürlügü olurdu kibrisin tamami bizim olurdu Gülmek :) ülkemize giris icin vize gerekirdi bunun gibi sayisiz sey olurdu saymakla bitmez keske olsaydi öyle bisey kemikleri sizliyo atamizin eminim ama halen ümidimi kesmis degilim bi gün hersey cok güzel olucak ve her agizdan cikan NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE sözcügü bu sözü söylüyen kadar gurur verecek bize. Bizim isteyipte yapamiyacagimiz hic bisey yok bu ülkeyi satan amerika yalakalari cekilirse aradan tabi, bu millet onlari oraya cikardigi gibi indirmesinide bilir..
Biz asla bunu söylemekten bikmiycagiz.  NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE..


Not: Baran konu icin tesekkür ederim en azindan insanlari biraz kendi icinde düsünceye sevk ediyor belki uyanisimiza bir nebzede olsa katkisi olur kimbilir.. Ey türk gencligi birinci vazifeni unuttunmu sorusu gelir belki akillara..
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: honey_face Date: November 14, 2009, 03:17:15 AM
Atatürk bügün yaşıyor olsaydı. bu devletin başındaki şerefsizler olmazdı ve türkiye daha iyi bir yerde olurdu. ama bunları keşkeyle demek zorundayız şuanda. çünkü o yok artık ve ben her 10 KASIM'da onun için bir kez daha ağlıyorum.çünkü onun gibi bir önder yoktu olamazda. şimdi keşke yaşıyor olsaydı.
Ynt: Ata'mız Hayat'ta Olsa Sizce Ne Olur'du? By: Ziz!LiTa Date: November 14, 2009, 01:16:12 PM
Öncelıkle yorumlarda DiLe gelen bı seye degıncem kımse bu ÜlKenın basbakanına SErefsız vs dıyemez ne kdr sevmesekte Biz Bu ÜlKenın Milletiyiz Bu ÜlKede yasıyoruz ve onlarda bu Ülkenın basında Bu ülkeyı temsıl Edıyo..Yaptıklarını Begensekte begenmesekte Çünkü onlar bızlerı temsıl edıyo begensekte begenmesekte..Yok o böyledır yok bu boyledır dıyerek en buyuk bölünmeyı yapmıs oluyoruz..Satma adı aldında Özelleştırılmeye gelınce En basıtınden Türk Telekom Özelleştırıldı [kiraya verıldı ] TT'dan alınan vergı Özellştırılmedn önce kazanılan para'dan dhaa cok (devlet kazndı ) Telekomun Yaptıgı hızmet eskısıne oranla kat kat daha İyi (halk kazandı) Bence bı ınsana serefsız demedn Önce Naptıgını ıyı bılmk gerekıyo..Onaylarız onaylamayız herkesın kendı kararı kımse sevmk zorunda degıl bn sıyaset de yapmıyorum burda Ama BİZİM ülkemızın basbakanına kendı mılletı boyle yaklasırsa o devlet bölünüyodur..

 Eger ATA'mız Yasıyo Olsaydıı..
-Ne sag sol mücadelesı olurdu nede Pkk
-ÜLKEMIN En ıyı Üniverstelerının bırının kapısında 'Köpekler ve basörtülüler Giremez' Yazmaz Ben başörtümle heryere istedıgım gıbı Girer çıkar Sözde Laıklık dıye konusan köpekler susardı..Laık Ülkemde ben Özgürce yasardım!!
-ATA'm Yasasydı..'Atatürkçülük& Cumhurıyet ' adı altında Kımse Milleti Sömüremez Halkın beynını yıkamzdı..
-Batılılasma dıye kurulan dernekelrın yayındagını kıtplarda Halk dınınden ve Mılletınden Soğutulmaya calısılmazdı...
-ATA'm Yasasaydı 'BEN TÜRKÜM' Diyen Kimse Sorgulanmazdı.!!
-ATA'm yasasaydı OkuLLarda Orda burda sıgarasını tüttüren karı kız peşnde koşan ona buna kuyruk sallayn Kendını unutmus bı NesiL yetısıyo OLmazdı ve bunun Adı batıLılasma Olmazdı..!!
-Eğer Mustafa Kemal Yasasaydıı Suan Bu konu yerıne ÜLKEMIZ için Nasıl daha ıyı seyler yapabılırız Dıye konusuyo olurduk..!!

SiteMap - İmode - Wap2